Lucia

Ligger i sängen, läser julnumret av SOLO och dricker te. Måste bara säga att bilderna på Kenza & Andreas är så sjukt fina. Har ni inte sett dem får ni springa iväg till närmaste butik och checka in tidningen!
Ska egentligen till skolan och titta på vårt luciatåg där, men det känns mysigare att kolla på min lillebrors. En liten stjärngosse sitter nämligen bredvid mig och är lagom lyrisk och sjunger julsånger för fulla muggar. Så himla söt.
Åker till skolan direkt efter och slutar sedan vid tre, ska försöka hinna ner på stan en snabbis och köpa saker till iphoneskalen. Är heeeeelt inne i det där just nu. Jättepyssligt och superkul.
Har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer om några timmar, så håll utkik!
Emelie ringde nyss och vi bestämde att vi ska titta på vår gamla skolas luciatåg. Så nu får jag skynda mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0