Allmänt glad

Precis som rubriken, jag är glad. Var på Heartbeat konserten idag och den var grym. Pratade med Andreas Wijk och hade det allmänt bra! Känns dock aningen jobbigt att ha ett matteprov imorgon som jag inte har pluggat sådär supermycket till...lite paniiiiiik.

Imorgon är det prov + en lektion, vårt schema är otroligt glest just nu, anledningen är sjuka och bortresta lärare. Alltså inte en chill-skola, haha verkligen inte. Plugg i princip hela tiden, men väljer man natur så får man skylla sig själv.
Efter skolan imorgon blir det bio och mys! Om jag ska orkar med dagen imorgon och inte somna under filmen är det dags att hoppa ner i sängen med matteboken och sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-03 @ 11:18:12
Postat av: Anonym

hejsan! Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja få lite tips och råd hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med dig. Och vad som skulle krävas för att just DU skulle börja läsa den?:) vi kan även börja följa varandra på bloglovin.

Kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-03 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0