Coldplay, augusti, 2012, lycka

Bilderna är tagna på deras konsert i sommras i Göteborg på Where The Action Is.

Nu i augusti är det dags att se dem igen, på Stadion här i Stockholm. Jag är taggad till tusen och är helt säker på att det kommer bli minst lika bra den här gången!
Förövrigt då, vaknade för en timme sen, alldeles för sent..... Kom hem vid halv tre igår då bussarna inte går sådär superofta och pendeltåget var avstängt fram till fem på morgonen. Ska fixa lite frukost till mig själv nu och sen gå och köpa lite påskgodis till min lillebror (som jag inte hann göra igår då jag somnnade istället, haha).

Kommentarer
Postat av: eric

ÅÅH, jag vill också se Coldplay! fin blogg! :)

2012-04-07 @ 16:55:42
URL: http://bygdemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0