Noll eller tre?

Sitter bredvid Karoline i min säng och kollar tv, sitter med våra Ipads och är lagom sociala, haha. Standard.

Det slutade med att vi åt middag här hemma med Annika, Elina, Petter och Marie. Tacos stod på menyn och sen tog vi varsin glass. Vid elva åkte vi ner till Plattan för att kolla Kony-cover the night, men det var sisådär 0 personer där. Eller tre om man räknar med att mina tre kompisar kom med en massa affischer sen...

Alla vi var riktigt trötta efter Gotlandsresan så vi åkte hemåt. Tänkte egentligen ta en sväng förbi café 60, men det får bli imorgon ikväll istället. När vi inte är lika trötta och orkar vara sociala.

Det första jag såg när jag kom in genom dörren var det fina mat-vykortet från
Louise som hon hade skickat till mig när hon var på Cypern. Åh, vill bara ha sommar (och sol!) när jag ser alla som varit på solsemester. Jag. Vill. Också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0