En dag kvar

Nu är klockan efter tolv vilket innebär att vi är inne på den sista dagen av sommarlovet 2012, mitt näst sista sommarlov någonsin. Ett sommarlov kvar?! Det är helt galet!
Imorgon börjar vi skolan och likaväl rutinerna, är taggad till tusen för att få träffa alla igen! I fredags när jag hängde lite med Anka såg vi att vi har fått vårt nya schema. Både bra och dåligt på samma gång. Vi har en lektion på fredagar (som vi ska försöka flytta = lediga!!!), men det gör att vi slutar sent de andra dagarna....

Åker hem från landet senare idag och ska gå på utomhusbion i Rålis, ha picknick och säga hejdå till sommarlovet. Det kommer bli ett bra slut, särskilt när jag kommer vara med mina fina (saknade) vänner.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Världens finaste vän

2012-08-19 @ 15:25:07
URL: http://fannyfri.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0