I'am a 90's bitch



Vaknade imorse efter att ha sovit i några timmar, närmare bestämmt har jag på två nätter sovit 8/9 timmar. Känns ganska rejält i kroppen. Tog bussen till skolan och vid tre gick jag och fikade med Oliv, Sofia W, Sofia S, Fanny T, Tilda och Anka. Drack chailatte för första gången på otroligt länge, aaaah så gott det är. Typiska beställningen på cafe i juletid. (Inte för att det är jul nu, haha!) 
Sen vid fem gick jag och Tilda över gatan till Pressbyrån där Iconapop spelade. De kastade ut tröjor och gissa vem som fångade? Fick dessutom en till som dem signerade. Värt, eller vad? Väldigt värt skulle jag säga! 
 
Nu ska jag fortsätta pressa allt konfetti från konserten igår mellan tunga böcker, sen ska jag lägga mig i sängen och somna till Coldplay. Imorgon är det lördag och jag ska sova så länge som det bara går, det behöver jag verkligen. 

Kommentarer
Postat av: Matilda Danielsson

Åh en sådan där hade jag verkligen inte tackat nej till. Jäklar vad snygg den var! Så är man född på nittiotalet också så då passar den ju bra haha :)

2012-09-05 @ 18:04:54
URL: http://mdfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0