Nya favvisar

"Skinn"-kjol från Bikbok som lätt kommer bli mitt nya favvisplagg & tröja från H&M trend
Tröjor från Bikbok & trosor från H&M som jag bara var tvungen att köpa då dem glittrar (wiiiiiie), haha. Kommer troligen inte komma till användning särskilt ofta, men fina är dem i alla fall.
Och nu.... min nya älsklingsjacka! Som ni vet använder jag min svarta fuskpälsjacka flitigt och tänkte att denna är bra som variation. Galet snygg till min nya skinnkjol och ett statement-halsband. Dör nästan lite, åh. 
 
Alltså mellandagsrean är sick! Jag handlade för under tusenlappen och hade det inte varit rea hade det kostat mig över två tusen, hur bra är inte det? Det kallar jag ett riktigt kap. Tänkte sticka ut på stan imorgon också och leta efter något snyggt stort halsbad. Ett i silver och ett i guld. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0