Stan, fika och mys

Dagen spenderasdes på stan med min underbara Annika. Vi strosade runt mellan butiker och träffade folk vi kände lite här och var. Efter ett antal butiker stannade vi för att fika och det var bland den mest värda fikan jag någonsin tagit. Var heeeelt slut efter att gått i butiker och trängts med en massa folk.
Jag fick inte bara med mig ett maffigt halsband utan också ett par nya svarta shorts. Man kan inte annat än älska rean!
Senare mötte jag upp min namnkompiz (Johanna) och trots att vi sälla ses hade vi som vanligt hur kul som helst. Vi åt middag, kollade Djävulen bär Prada, åt ur hennes chokladask, kollade igenom fem år gamla videos & skrattade, pratade livet och målade hennes naglar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0