Hello people

Måndag -> ny vecka, nytt plugg. Matteprov och biologiprov imorgon samt lite franska och engelska. Känns lagom roligt. Har dessutom gått och blivit aningen förkyld och känner mig allmänt deppig.
Har sovmorgon idag (vilket typ aaaaaldrig händer) så ligger i sängen och lyssnar på Bon Iver. I fredags påväg till Sofia köpte jag den ombloggade "Ricinoljan". Oljan som ska göra ett mirakel för håret. Det ska tydligen växa så det knakar och bli fräsch som tusan! Håller tummarna att det funkar. Tog en förbild innan jag använde det första gången så jag kan se hur stor skillnad det blir, så kan jag lägga ut det på bloggen också!

Kommentarer
Postat av: therese

hej!

va med i min alla ♥ dag tävling om en goodiebag! :)

http://theresesorensen.blogspot.com/2012/02/tavling-alla-dag-goodiebag.html

lycka till! :)

2012-02-13 @ 11:51:15
URL: http://theresesorensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0