Today is gonna be a good day

....not. Började åtta och slutade halv fem. Och nu är det biologiboken som gäller, men först lite mat och facebook, haha.
Vi fick vårt nya schema häromdan också, börjar åtta v a r j e dag. Hur ska jag klara att komma i tid?! Lite halvjobbigt sådär.... Speciellt nu när det är lika mörkt som på natten när jag går till bussen. Och idag regnade det också, ännu värre. Dessutom åkte bussen förbi mitt hus när jag gick ut så jag fick springa. Haha alltså, misslyckad tjej!
Fick förövrigt hem mitt nya ipadskal idag. Rosa och fint, typ som det förra fast mycket tunnare. Yay!

Kommentarer
Postat av: Luckyella

Fin blogg du har!

2012-01-12 @ 21:14:42
URL: http://luckyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0