Hur trött kan man bli?

Nu har jag varit nästan konstant trött i två dygn. Vad är grejen? Visst gör vi något hela tiden och har inte alls någon tid till vila, men ändå? Konstigt är det i alla fall eftersom vi sover på nätterna.

Imorgon är det söndag och vi kommer ha fullt upp som vanligt. Inget fel med det, men jag blir verkligen trött.
På mötet som vi hade ikväll med alla ledare höll jag på att somna, vill vara engagerad och insatt i allt vi gör vilket blir otroligt svårt när jag är trött.

Jag är så trött som jag är eftersom det händer så sjukt mycket runt omkring mig. Mestadels negativa saker vilket inte är så roligt. Men jag måste kämpa på även fast det är så svårt att släppa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0