Rättvik

Vid elva tiden idag satte jag mig på bussen tillsammans med mina konfirmander och ledarkompisar såklart. Efter några timmar kom vi fram hit till Rättvik och sen dess har vi hunnit leka, äta mat och förbereda inför kvällen och morgondagen.
Förra året och året där innan var husen och sängarna lite sunkiga, men idag när vi kom hit möttes vi av nyrenoverade rum.

Igår var det middag hos Louise med massa fina människor. Vi åt mat och massa tårta. Bilder från det kommer när jag är tillbaka i Stockholm. Tills dess får det bli Iphonebilder och eftersom jag hann få min nya innan jag åkte iväg så blir bilderna lite bättre än de innan! Nu måste vi springa iväg till konfirmanderna.

 


Kommentarer
Postat av: Bästa läsaRN

Du är sååååååå fin <3

2012-06-15 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0