17 maj 2012

Dagen har varit super. Började med att familjen sjöng för mig imorse, sen kom tjejerna över vid ett och vi åt hemmagjord smörgåstårta som pappa hade gjort, mumsi! Hängde lite med lillebror, han bjöd på glass och så blev det lite parklek på det.
Någon timme senare var det middag hemma med familjen och efter det åkte jag och mötte upp Mathilda, vi gick på bio och såg "The lucky one", grym film! Efter bion åkte jag till St:Eriksplan för att möta upp Louise, vi gick hem till mig och nu dricker vi te och myser.
Fick världens godaste te och dessutom världens finaste kopp av henne idag! (pluspoäng till den som förstår varifrån texten på muggen kommer ifrån, haha)

Imorgon åker jag till landet och ska råplugga där till söndag, har galet mycket i skolan nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0