Åtta till halv åtta

Gick i skolan från åtta på morgonen till halv åtta på kvällen idag. Har råpluggat matte idag och försöker få in hela boken i huvudet inför nationella imorgon. Kommer sitta med provet i fem timmar, absurt. Sen blir det hem och plugga biologi inför provet på torsdag. Känns ändå skönt att matteprovet är imorgon då det blir avklarat och det "bara" är biologin och franskan kvar den här veckan sen. Sen måste jag hinna fixa allt inför fredag också, ska ha lite försenad födelsedagsmiddag hemma med mina fina vänner. Måste hinna åka och storhandla (då menar jag verkligen STORhandla, vi blir mer än 30 pers och det ska bli mat till alla, haha) med pappa och bestämma tillsammans med honom vad han ska laga till oss, hihi.

Idag när jag kom hem hann jag bara koka en kopp te och sätta mig ner med matteboken innan min lillebror kom springandes in i mitt rum med ett stort leende på läpparna. Han gick modell för Polarn & pyret idag och skulle berätta precis allt! Bland annat att han fick maaaaaassa fika, blev fotad, åkte dubbeldeckare och det viktigaste av allt: att han fick Nassim Al Fakirs autograf. Åh, han är så himla söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0