Ett av tre

Phjuuuu, nu är ett av tre prov avklarade för veckan. Efter att det andra provet är avklarat imorgon ska jag iväg på inget mindre än "Coldplay Live 2012"-filmen. Ska bli hur fett som helst att få återuppleva konserten igen, även fast det inte kan slå självaste konserten så ska det bli riktigt kul. Och eftersom vi är lediga på onsdag ska jag och Sofia ha lite catchup time, mysa och prataprataprata som vi är rätt bra på, haha.

Nu ska jag slänga mig på sängen ett tag innan jag tar tag i det sista plugget inför matteprovet vi har imorgon. Mitt liv är ju bara för roligt, eh, nej.


Kommentarer
Postat av: Bästa läsaren

Kommer du ihåg mig?

GALET SNYGG IAF. PUSS

2012-11-12 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0