Händerna mot himlen

Vanligtvis försover jag mig ett bra tag, men idag var det överdrivet. Jag vaknade nämligen 10 minuter innan jag skulle gå till bussen och komiskt nog hann jag!!! Dock var jag lagom stressad och hann inte riktigt med allt...hehe.

Hade kemilabb som sista lektion vilket var lite segt, det hände liksom aldrig något.
Jag och Calle började reta varandra för allt vi kunde komma på och tro det eller ej: jag är fortfarande sur på honom.

När vi väl slutade lektionen (runt halv fem!!!!) sprang jag i slasket till bussen och hem till Fanny. Såg ut som en blöt hund när jag kom dit, med andra ord: riktigt snygg. Emelie var dör en stund och sen satte vi på filmen "The Runaways", klagade över att vi båda är förkylda och åt mat.

Gick hem vid halv tio och då var det snö på gatorna, som jag längtat! Äntligen märks det att vi närmar oss julen. Dock var det svinkallt och jag höll på att halka efter ungefär vartannat steg jag tog, vilket var lite mindre najz.
Kom hem och möttes av en påse utanför mitt rum ned nya ansiktsprodukter. Typ det bästa som finns. Jag älskar känslan att använda något för första gången, hur töntigt det än låter så gör det mig glad! Haha, nu måste jag sova så jag inte försover mig.

Ps, en himla bra låt som ni borde checka in är "Händerna mot himlen" av Petra Marklund. Fick dessutom reda på idag att det är samma person som September, antigen är jag lite efter eller så är det inte så uppenbart? Det är ju inte direkt samma genre som hennes tidigare låter som t.ex "Mikrofonkåt".


Kommentarer
Postat av: Fannö Fraj

FAN VILKEN PUDDING

2012-11-29 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0