Lite info

• Folk gissar ofta fel på min ålder
• Jag har ett brutalt sötsug
• Jag får ofta höra att jag är lik andra personer
• Från att ha hatat te, älskar jag det nu och dricker minst en kopp om dan
• Jag är mörkrädd
• Jag älskar att pyssla och när jag var mindre kunde jag sitta i timmar och pyssla, men tyvärr har jag inte den tiden längre
• Jag frågar ofta "vad sa du?" Även fast jag hörde, så att jag ska hinna tänka ut ett svar
• Ibland vill jag flytta till en annan stad och börja om på nytt
• Jag är aldrig hemma helt själv
• För att jag är sjukt rädd för ensamheten
• Jag insåg idag att nu när jag tagit bort min byrå har jag inte plats för alla mina kläder. Hej i-landsproblem!
• Min lillebror räknade mina jackor och kom fram till att jag har över 30 stycken (och jag som sa till mamma att jag behövde en ny dunjacka förra veckan, hehe)
• Jag älskar julen mer för varje år som går
• Skidor är inte min starka sida (trillar alltid och gör illa mig)
• Men jag tycker det är riktigt roligt
• Ibland kommer jag på mig själv att jag klagar för mycket över småsaker, något jag hatar när andra gör
• Ena dagen hatar jag min kropp/ mitt utseende och säger åt mig själv att sluta äta skräp och börja råträna, men nästa dag tänker jag tvärtom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0