Mobilbilder/ systemkamerabilder

På sistånde har bilderna här på bloggen varit lite sisådär. Jag har för det mesta tagt dem emd min Iphone, eftersom min systemkamera inte längre funkar och är tyvärr helt död. Alltså måste jag köpa en ny, frågan är bara vilken? Har kollat lite på Canon 1100D (tror den heter något sånt..), men det finnns ju så sjukt många att välja mellan. Det ända jag vet är att jag ska hålla fast vid Canon och att den ska vara lätt att förstå/använda. (Ett stort plus vore filmfunktion.)
För det är ju så mycket roligare att läsa en blogg med fina bilder än en blogg med halvkassa mobilbilder...eller hur? Fördelen med mobilbilder är att man kan slänga upp dem på bloggen i samma ögonblick som de tas.
Bilden är tagen med min gamla systemis och är från Frankrike i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0