Ointressant, men läs!

Alltså ibland blir jag lite rädd för mig själv, över hur hur sinnessjukt dåligt mitt minne kan vara... Det jag syftar på är att jag har gått och irriterat mig på att jag inte har några hela strumpbyxor och köpt nya var och varannan dag. Men vad tror ni att jag hittar i en låda i min garderob? Jo, 12 par strumpbyxor. 12!!!!! Helt stört, hur kunde jag glömma det? Dock står det "oanvända strumpor" på lådan, men ändå!!!! Och nu undrar ni (som inte känner mig i alla fall) säkert om jag ens har en sån låda? Och ja, det har jag, några stycken faktiskt. Haha, det låter helt crazy om man inte vet varför! Min mamma jobbar nämligen med textilier, så därför har jag (bland annat) så mycket strumpor att jag skulle kunna fylla ett badkar, PÅRIKIGT. När jag har kompisar hemma kan det ofta hända att de kommer hem med något nytt par och gamla barndomskompisar som jag inte träffat på länge kommer ihåg mig som Johanna-"tjejen man fick strumpor av och gav dagiset/skolan tyger man fick klippa i." Det trodde inte va? Haha.....om ni nu ens orkat läsa igenom det här onödiga inlägget som jag för att ha en bortförklaring från plugget.

Justeeeee! Killergame har börjat i min skola. Det går ut på att man ska "döda" varandra i skolan genom att skrika "killer" och sedan jaga personen. Den som dödar flest: vinner! Jag är dock så tråkigt att jag inte ens är med.....Jag tänkte att fy vad jobbigt att ständigt behöva vara beredd på att springa, men å andra sidan så är det sjukt roligt i skolan under dessa dagar, så jag nästa år kanske jag med och dödar.

....så nu är jag irriterad på mig själv istället på de gammal trasiga strumpbyxorna, känns faktiskt helt ok.
Back to honework, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0