Bakdag nr. 2

Har bakat precis hela dagen idag också, vi började vid tolv och jag kom hem för en timme sen. Snacka om att vi satsar! Imorgon är det bara den sista touchen kvar, ska blir så kul att se hur det blir när alla bakverk står framme på bordet! Åh!
Vaknade imorse och gick upp precis i tid till pappas extremt goda fiskgratäng, slängde i min en bit innan jag tog bussen till Annika. Så himla praktiskt att jag kan hoppa på bussen ett kvarter ifrån mitt hus och sen går jag av mitt emot hennes hus, hur bra?! Jättebra!
Hade på mig en gammal kjol från Weekday, men istället för att köra på svarta vanliga strumpbyxor körde jag på vinröda/mörklila, syns dock inte så bra på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0