Igår var jag hurtig!

Gårdagen började med lite cupcakes framför filmen Lol med Isabelle. Sen kom Olivia och vi bakade ännu mer cupcakes, den här gången blev dem helt blåa och fick dessutom både mun och ögon.
Sen drog jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang. Sen mötte jag upp Marina hemma hos mig och vi lagade mat, eller vi kokade ris, värmde på kycklingspätt och skar upp sallad. Haha! Åt så vi nästan sprack och så pratade vi med vår saknade Ellen som är i USA i ett år. ETT ÅR?! Ellen kom med den briljanta ideen att vi kan komma och hälsa på, det vore helt galet kul, åh!
Sen låg vi i min säng och pratade i min säng i timmar och vid elvatiden kom Johanna som även sov här.

Idag ska Ulrika komma över och vi ska gosa, men innan dess: plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0