Träning?

Jag har aldrig varit den där riktigt hurtiga personen som tränar varannan dag. Gick på gympa när jag var liten, men slutade för att det var alldeles för enkelt, började på friidrott för några år sedan, men slutade där med för att det tyvärr inte var så satsigt som jag hade hoppats på och hade gymkort förra terminen, men gick dit några få gånger så det var inte riktigt värt det. Så nu har jag ett problem, vad ska jag börja göra? Går ut och springer någon gång då och då, men det känns inte som att det är tillräckligt... Och idrotten i skolan är inget för mig, känner mig bara sjukt ofräsh efteråt så det flesta idrottslektioner brukar vara mer åt det lalliga håller för min del. Funderar på att önska mig ett löpband i julklapp, men var ska jag ha det liksom, det kan ju inte direkt stå framme i mitt rum, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0