Fredag igen?!

Tiden går så fort, nu är det fredag igen?! Går miste om min sovmorgon för jag har ett så kallat "akut tandläkarebesök". Åt popcorn i förrgår och en bit av min tand lossnade...blev stört rädd. Fick panik och fick för mig att min tandläkare kommer säga att det inte kommer gå att fixa. Men hon är duktigt så det ska nog gå (vi får hålla tummarna för det i alla fall!) Har föredrag efteråt, så vi får se om jag står och dreglar pga bedövningen jag kommer få i eller om det går utan problem, haha! På eftermiddagen ska vi till ett museum och sedan ska vi tillbaka till skolan för att ta skolfoto. Sen blir det statsbibblan för min del, börjar bli standard för mig.
Ska försöka räkna så mycket matte som möjligt och vid åtta ska jag dra mig mot centralen för att möta min saknade Thilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0