Lördagen har blivit till söndag

Klockan är snart halv tre på natten och lördagen har övergått till söndag. Den där söndagsångesten börjar krypa fram i kroppen. Kvällen tillbringades dels med familjen och världens godaste thaimat, men också med Lisa och Emelie. Vi kollade film, pratade en massa Coldplaykonsert, redigerade filmen från konserten and so on. Har dessutom tagit ner min fotorad på väggen, vilket gjorde lite ont i hjärtat så de fick sin nya plats på garderobsdörren. På väggen ska nämligen allt mitt Coldplaykonfetti upp. På en fin rad, åh det kommer blir så himlahimlabra. Nu gäller det bara att ha tålamod, eftersom jag behöver sätta enliten tejpbit på varje konfetti för att det här så funka, haha. Men pysslig som jag är så kommer jag fixa't! 
Imorgon blir det upp i rimig tid för det väntas en hel del plugg och sen ska jag troligen på bio med Lisa också. Perfekta höst/regn/äckelväder-sysslan. Och sen får jag väl antagligen sitta lite och pyssla med konfettin, hihi. 

Kommentarer
Postat av: BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

fin bild ! :D

KOLLA IN WWW.PHONEFASHION.SE
HÖSTENS SNYGGASTE BLINGADE MOBILSKAL
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-09-02 @ 08:01:50
URL: http://www.phonefashion.se
Postat av: Amanda

Jag såg att du hade gjort din "crystal bra" själv. Kan du inte visa hur?:D

2012-09-04 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0