Tråkig pluggsöndag

Ni tänker säkert "Fy vilket tråkigt inlägg det här måste vara" när ni läser rubriken och det är precis vad det är, tyvärr.
 
Det är söndag och jag har bokat tågbiljetter till Gbg i december för att träffa Mathilda och förhoppningsvis kommer Viktoria dit också. Förutom det så är det en vanlig tråkigt pluggsöndag. Har fram tills nu suttit och pluggat, lyssnat på min lillebror och hans kompis som bakade chokladbollar och samtidigt sjöng med till "Call me maby" som spelades på radion. 
Imorgon är det ny vecka och jag kommer behöva plugga 24/7. Jaaa, vad kul!! Värsta festveckan ju! Eller? NEJ. 
Det gäller väll att kämpa på och tänka att snart kommer helgen, haha!
Nästa helg ska jag förmodligen ha en Douglas Booth dag med Isabelle. Vi gick i samma klass i 4:an och träffas lite titt som tätt. T.ex. i lördags då jag och Ulrika fixade brunch med: cupcakes, macarons, scones och american pancakes. Vi pratade om hur sinnesjukt snygg Douglas är i filmen "Lol" och beslutade att vi dregla framför alla filmer han är med i.
Nu ska jag återgå till mitt plugg, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0