131211

Får panik att appen crashar varje gång jag ska publicera ett inlägg och då försvinner hela inlägget också....
 
Jag är översvämmad av plugg nu fram till jul. Fysikkyrsprov, miljöredovisning, engelskauppsats och kemirapport, fun! Men imorgon blir det kul för då ska jag och Fanny på luciabio - tre förhandsvisningar och den första börjar vid midnatt. Ska bli så kul! 
 
Jag har letat ihjäl mig efter den perfekta vinterjackan ett tag nu. Det är så himla svårt att hitta en snygg, alla varma är sjukt stora och plufsiga. Och dem snygga är inte tillräckligt varma... Men idag så slog jag till på en Woolrich i vitt. Den är ju inte lika vanlig som de svarta/marinblåa, så det är lite kul. Beställde den på nätet och jag längtar tills jag får hem den och kan börja använda den, wiii!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0