Torsdag/fredag

I torsdags tog jag bussen hem med Matti och Oliv, låg hemma i min säng framför Gossip Girl ett bra tag innan vi åkte iväg till Spånga för att vara med i en tv-inspelning. Vi hade fått info om att dem skulle bjuda på fika innan, men det dem kallade fika var saft och chips. Så inte fika, haha. 
På väg hem igen var bussen rejält försenad och Oliv var egentligen inte lika glad som på bilde, hehe....fakesmile?Oliv sov hos mig och i igår tog vi en buss tidigare för att hinna förbi EH innan vår första lektion och oj vad värt det var med en varm caramellatte i handen. Vardagslyx är helt klartbäst. Vi var på armémuseumet med skolan och efter det fikade jag med mina Sofior och gick sedan i lite butiker, lägger upp inköpen senare! Vid elvatiden mötte jag upp Ellen och gick till Ica för att handla något att äta, det slutade med att vi åt en trerätters vid tolvslaget, så himla typiskt oss. Jag testade hennes cheerleadingdräkt (inför en fest nästa fredag med temat "college"), pratade genom de månader vi varit ifrån varandra och somnade runt tre.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0