Zzzzzznabb

Nu är jag helt slut i kroppen efter att ha åkt skidor i princip hela dagen. Jag började med att åka lite med Fia och hennes kompis Victor, sen åkte jag restan av dagen med lil'bro. 
Jag har lyckats klara mig utan några skador än så länge, vilket är så himlahimla soft. Tidigare skidresor har nämligen resulterat i en spricka i handleden och en skadad fot...hehe. Det pinsamma är ju att jag inte åker SÅ satsigt, utan gör illa mig på otippade sätt. Typ när jag skadade foten så snubblade jag i en snövall och fick en svullnad stor som en tennisboll (det var 1,5 månad sen nu och det är fortfarande svullen) eller när jag åkte snowboard och satte mig på brädan med handen under, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0