Morgonpigg?!

Igår gick jag på bio med min lillebror och såg "Sune i Grekland", trots att den är väldigt barnanpassad tyckte jag att den var ganska rolig. Efteråt skulle Hedda komma över så jag fick skynda mig med att slå in min julklapp till henne (som bestod av ett armband som jag la i en söt liten polkagrisburk samt två nagellack.)
Vi bytte julklappar och jag fick den här fina magneten av Heddi, så himla jag, haha.
Sen satte vi oss på mitt golv med te och dipp och pysslade. Hedda gjorde ett världsfint iphoneskal till sin nya ipone med hjälp av ett sjökort. 
 
Vi ställde klockan på åtta (!) idag för att lämna min lillebror på skolan. Jag vaknade direkt och var inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara efter om vi gick och la oss lite väll sent.... Men et gick ju bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0