Oplanerad dag -> planerad

Gick runt i Heddas balla t-shirt idag tillsammans med min vita spetskjol.

Trots min oplanerade dag fick jag en hel del gjort. Började med att plocka ner en hel del julpynt och klädde om en pall med nytt tyg. Träffade min storebror en snabbis, började spela quizkampen mot honom och fick sedan sms med bilder på hans mat. Standard familjen Lundh <3.
Jag nästintill tvingade min familj till att åka till Ikea för att köpa nya täcken. Och som vanligt kom vi hem med så mycket mer än planerat, haha. 
T.ex. det här
 
Nu på kvällen har jag myst i soffan under mitt nya täcke med min familj (misstolka inte, märkte nu att formuleringen blev inte knasig, hehe) och kollat "Polar Expressen". Så. Mysig. Film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0