Fre/lör

 I fredags var det konfaträff och Ebba och Emma stod i köket och dansade till dålig musik och kokade pasta
Sen mötte jag upp Johanna och Oscar. Jag var helt sinnesjukt trött (eftersom jag hade gått upp brutalt tidigt) så vi körde en catch up med Idol i bakgrunden. Oscar ville dock kolla på en annan kanal där det var en snygg brud, men han blev överröstad, haha.
Lördagen började med brunch hos Elvira med Matti och ett gäng från hennes klass
Så. Gott. Dog.
Sen gick jag och Matti vidare till Dramaten för att se Amadeus (och Mattis älskling Adam Pålsson). Den var lång, men bra. Tyvärr slumrade jag till ett par gånger, heh. Men Matti var en ängel och sprang till 7/11 i pausen och köpte energi.
Sen kom jag hem och möttes av det här gullet i min säng<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0