Roadtrip

Har varit på en liten roadtrip med familjen i några dagar.
Brorsi fick välja ett ställe eftersom han fyllde år igår - han valde Ullared av alla ställen, haha. 
Men det var dessvärre inte så roligt som han hade hoppats på. Besviken men söt!
Sen åkte vi vidare till Skåne och Kristianstad där vi övernattade enbart för att jag skulle till en outlet i Everöd. Här gick vi säkert runt staden fyra/fem varv innan vi valde restaurang. Typiskt familjen Lundh! Men det var det värt!
Nu sitter vi i bilen igen med destination Stockhom!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag undrar lite över utbudet på everöd outlet. Fanns de primeboots/ hunters och andra märken i flera storlekar och modeller. Eller var det utplockat? Tacksam för svar.

Svar: Det fanns massvis med både primeboots och hunters (samt några andra märken) fanns i nästan alla storlekar och modeller! Vad jag såg var de flesta utan skador, mina hade inget fel alls! :)

2013-11-08 @ 07:38:11
Postat av: Matilda

hej! kommer du ihåg priset på parajumper jackorna från outleten? tack på förhand

2015-09-21 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0