7 okt


Morning sunshines! 

(Precis när jag hade laddat upp bilden såg jag att jag har något på läppen, så jag tog bort den, men hittade ingen bättre bild - och ett inlägg utan någon bild är så tråkigt, så ni får helt enkelt klara er, haha) 

Idag har jag en lååång skoldag. Börjar med tre timmars fysik & biologi, följt av några andra lektioner - slutar 5. Sen ska jag direkt iväg och träna och hinna plugga (jag som trodde att det skulle vara chill i trean? Hade lite fel, haha) innan "Dessertmästarna" börjar vid åtta. Älskar att det finns så himla många olika mat/bakprogram,. Det är lätt de bästa programmen, speciellt bakprogram, haha.

Jag kom precis på att jag skulle ha beställt min studentmössa före idag, så har lite smått panik. Ska kolla om jag kan fixa det idag också, men om det inte går så får jag ringa dem och tjata, hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0