Frulle

En typical Johanna-frulle!
 
Lyckades göra något brutalt vidrigt, hällde i curry istället för kanel i min morgonfil. HUR LYCKAS JAG? Curryn stod på fel plats.... Alltså det var verkligen så sjuk äckligt, ville spy och vara nära. Viktig info, jag vet. 
 
Nu ska jag käka upp min curryfria frukost och sätta mig i bilen mot fjällen, wiii. Tyvärr blir det bara fyra skiddagar för mig, eftersom jag ska jobba på lördag och det går inte några bussar på fredagen. Hur konstigt? Jag taggar i alla fall bussresan, jag tycker sånt är så mysigt, haha. Fast tåg är bättre och med sällskap är det ännu bättre! Men jag får nöja mig med mig själv och en buss. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0