Bästa barndomskompis

Kom precis hem från Nerissa och ska sätta mig och skriva en miljöuppsats som ska in på måndag. Inte så jättekul, men det är ändå rätt intressant, hihi.
Hade i alla fall en bra fredag igår. Slutade skolan och åkte till Sergel för att möta upp Nerissa och boka biobiljetter. Slutade med att vi såg "The Hobbit" med lite fint folk från min klass (trots att varken jag eller Nerissa är något stort fan om saga om ringen, men vi tänkte: yolo).
Bortsett från alla scener jag hoppade till av så var filmen helt okej, aningen lång kanske men äsch!
Åkte hem till Nerissa efteråt och åt Indiskt, kollade "Lol" (Douglas Booth är så sinnesstört snygg, man bah dör), drack te och kollade igenom gamla bilder från när vi var små. Nostalgiiiiii.
Så snäll som min mamma är gav hon sig ut i ovädret (trots varningar om att man ska hålla sig hemma) och kom och hämtade mig.

Om en vecka är det jullov och ska längtar så jag spricker. Så himlahimla mysigt. Julen är helt klart bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0