∞ fast åt fel håll (8)

 
- Jag älskar juldagarna, är lycklig helahela tiden.
- Från och med nu ska jag vara med personer som gör mig lycklig och strunta helt i dem som trycker ner (med det menar jag att jag ska sluta umgås med personer som beter sig dumt).
- Jag lyssnar sönder Coldplays jullåt "Christmas lights"
- Om jag fick välja skulle jag leva på enbart frukt. Bästa. Som. Finns.
- Jag har ångest över vad jag ska göra efter gymnasiet. Resa? Plugga? Jobba?
- Jag har börjat tveka på om jag ska bli brunett igen, behålla den färg jag har nu eller färga tillbaka till min naturliga. Hej eslutångest!
- Nu när jag fått en ny systemkamera kommer ni få se på riktig bloggning, jag hoppas ni är lika taggade som jag är.
- Puss fina ni 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia S

Jag är fett taggad!

2012-12-26 @ 10:57:47
Postat av: Annika

Puuss fina du jag är också taggad! Ska vi bli brunetter tillsammans?

2012-12-26 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0