Grattis fina Fia!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Sofia Weners födelsedag! Grattiiiiiiis!

Sista veckan nu innan lovet har våra lektioner nästintill försvunnit. Idag börjar jag två och slutade tre, så innan dess kom Calle och Olivia över hit för att baka en tårta till Sofia som fyllde pr idag! När den var färdigbakad och vi hade druckit lite te & kollat julklalendern satte vi oss på tunnelbanan mot Sofia. Knackade på hennes dörr och överraskade henne, bästa feelingen ever när folk blir glad över sånt här! Älskar't!
Efter att vi ätit upp nästan hela tårtan (heheheh....blev vår lunch, busigt!) spelade vi "Hay Day" som de tvingade mig att ladda ner, man blir helt besatt!
Strax efter ett satte vi på oss ytterkläderna och hade snöbollskrig på väg till tunnelbanan.

Efter min franskalektion idag mötte jag upp papi för att åka och kolla julklappar....till mig. Vi letade runt efter en IPad-mini i 8 olika butiker utan framgång. Hur kan den vara slut precis överallt, irriterande. Tanken var alltså från början att jag skulle ge min IPad till min lillebror i julklapp och då skulle jag på en iPad-mini, men så blev det ju inte. Istället slog vi till på en "vanlig" iPad till honom, hihi.

Nu ska jag skriva klart det allra sista på min miljöuppsats och spela lite "Hay Day" innan jag släcker lampan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0