Måndag och en ny vecka

Dagen började med en sovmorgon som bestod av.........sömn. Säger alltid till mig själv att gå upp lite tidigare för att ha god tid på mig (för engångsskull), men så blev det ju inte. Har haft en lektion nu och två till står på schemat, sen vid fem tiden ska jag på ett möte inför språkresan i sommar, galet taggad! Kommer bli hur bra som helst.

Pratade med Sofia igår som frågade om jag har kommit in i någon "gillar-rosa-väldigt-mycket-period" och svaret är ja. För ungefär ett år sen stod det inte alls lika högt upp på listan som nu.
Det känns om att allt är rosa nu: ipadskalet, naglarna, kläderna, kepsen haha you name it! Funderar ju dessutom på att fixa Iphonen så den blir rosa, eller? Kanske borde skippa det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0