Bra dag

Vakande upp vid nio idag, fräschade till mig och gick bort till Vurma där jag träffade Adina, Eira, Matilda, Hedda och Emelie från min förra klass.
Vi kollade in den snygga killen som jobbar där, drack chailatte, skrattade och pratade livet. Sen sa vi hejdå till Adina och Eira och gick mot Hornstull där det vankades loppis, sprang in på Åhléns och köpte nytt puder på vägen.
Loppisen äger rum på Strand några söndagar framöver, riktigt värt! Fick med mig två plagg och Emelie likaså, återkommer med bild.
När jag kom hem började jag rensa min garderob rejält, ska nämligen sätta upp ytterligare tre klädstänger. Två stänger ska placeras högst upp vid taket där jag tänkte hänga mina jackor och jag letar just nu efter en smal vit stege som jag kan ha för att komma upp dit. Dock ganska svårhittat, tyvärr.

Vid halv sex kom mina bröder med respektive hit och vi firade att min äldsta brorsa fyller år imorgon (ta den sista bilden med en nypa salt, haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0