Lite shopping

Klänning, Zara. Skor, Nike. Jacka och väska, H&M. Solglasögon, Gina. Senilsnöre, Monki. + diverse smycken

Skulle åka och köpa mat med familjen, slutade med en shoppingrunda och ingen mat. Heheh, tror vi kan skylla det på mig. Lovar (!) att fota det jag köpte när jag kommer hem, så kommer det upp här senare ikväll.

Ni vet den där känslan när man har letat ihjäl sig efter något som är borta och plötsligt hittar det? Det hände mig igår när jag hittade mitt vita gellack som varit borta ett bra tag. Det roliga är att det låg i min låda där jag har alla mina nagellack och det roligaste av allt var att jag har tömt den lådan flera gånger och letat...mystiskt haha.

(Update: shit va värt det var att skriva var väskan kom från, den syns ju inte ens på bilden....haha)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0