Lång dag


Här har ni mig i mina väldigt utstickande jobbkläder. Eller inte.

Idag har jag jobbat från tolv till sju. Jag började i butiken och där hände lite småknasiga saker. Först kom en brevbärare in och frågade varifrån soffan i butiken kom från. Man ser den knappt utifrån, haha! Sen kom en kund som skulle hämta sin klänning och gav oss blommor, hur gulligt? Slutade jobbet på Grand Hotel där jag hjälpte till på bröllopsmässan. När jag väl kom hem hade mamma köpt med sig thai till mig. Det var gött.

Ojjjjj, glömde nästan säga att jag sålde en klänning helt själv idag, cred till mig! Tjejen som köpte den kom hela vägen från Åland, så det gjorde det hela lite extra roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0