Studentkryssning och klagomål








Kom hem från en studentkryssning med världens bästa klass igår. Vi hängde, dansade och hade det sååå bra, haha. Kaos och drama hör till så det är okej. 

Åkte iväg på en liten grej inför ett event där jag ska gå modell. Jag trodde att alla andra också skulle vara där, men det var bara jag...så jag som aldrig har gjort något liknande fick gå själv på catwalken och ta emot en hel del kritik. Blev så himla irriterad av att hon betedde sig så pass dåligt, tittade ner på mig och jag såg nästan på henne hur hon njöt av att säga att jag gjorde fel. Såklart förstår jag att det "hör till" branschen, men det var överdrivet.  Tack å hej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0