Mitt rum del 1

Mitt skrivbord som numera är lite av en sminkhörna
Tavlan som pryder en vägg
Och en del av en annan vägg

Tänkte ta och börja visa några bilder från mitt rum lite då och då. Här är alltså de första.
Åkte till tandläkaren idag och fixade tänderna, nu är mina framtänder hela igen, hehe. För er som inte vet så trillade jag när jag gick i 2:an och kunde inte ta emot med händerna, så tänderna slog i asfalten. Därav är två (som tur är) relativt små delar av mina tänder av "plast". Inte direkt synligt, tror att det mest är jag som tänker på det. Eftersom dessa delar inte är mina egna tänder så händer det att de lossnar, vilket den ena lagningen hade gjort nu!
Slutpratade om tänder, vidare till min dag: efter tandläkarbesöket sa jag hejdå till Matti som åker till Thailand imorgon och sen tog jag en promenad och mötte Hedda. Gick hem till henne och satt barnvakt åt hennes lillebror (som är så otroligt söt) med henne och Emelie. Drack lite te och åt dessutom middag med henne.

Kommentarer
Postat av: elinor

gillar din header!!

2012-04-05 @ 11:44:10
URL: http://elista.devote.se
Postat av: Elaine

Åh jag är väldigt avundsjuk på den där fina marc jacobs-parfymen som jag ser på första bilden!

2012-04-05 @ 16:43:06
URL: http://mademoiselleelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0