Julafton

Min julafton började i kyrkan med Annika, sen hade vi lite julmys hemma hos henne med julte, pepparkakor och saffransbulle framför Maddiken. Världens. Bästa. Julfeeling. Efter tolv tog jag bussen hemåt för att äta julmat med min familj och det var lika gott som varje år (pappas mat är bäst!). Tiden sprang iväg och vips var det tid att ta plats i soffan för att slå på tv:n och kolla Kalle Anka. Därefter skulle tomten kommit, men han hann tyvärr inte till oss iår (eller rättare sagt så går min lillebror inte på det längre...) istället satte vi igång med julklappsutdelandet direkt! Lite svårt att hålla ut på den när man har en lillebror på 9 år, haha! Vad jag fick får ni i ett inlägg lite senare. God jul på er och hoppas er julafton har varit lika bra som min och att den fortsätter så.Min äldsta bror och min lillebror börjar alltid bygga och fixa med julklapparna direkt, här med en massa experiment
En av mina bästa klappar i år var definitivt det här armbandet, hur fint?
Min andra storebror körde på blinkande fluga dagen till ära
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0