Rullar på


Riktigt gammal bild från skolavslutingen i 9:an. Eftersom min kamera som sagt valt att inte fungera alls så är det enorm brist på bra bilder, så det här får duga! (Ska nog önska mig en kamera i julklapp så då ska ni få se på rikitga blogginlägg, wiiiie!)
 
Har egentligen inte så jättemycket att säga därav av det dåliga bloggandet, livet rullar på såväl plugget. Mattenationella i kurs 3c skrev jag igår och jag håller alla tummar jag har att det gick bra! Gick en sväng på stan efteråt med Matti och fick fyra julklappar kirrade. 
 
Trots sovmorgon till elva och endast en lektion på schemat gick jag upp till julkalendern imorse och myste i soffan med lillebror och te. Fick ett sms från Ellen (som befinner sig på andra sidan jorden) som tackade för mitt lilla paket jag skickade till henne för någon vecka sen. Blir så himla glad när folk blir glad för saker man ger till dem. Skulle jag välja mellan ge/få skulle jag lätt välja ge!
Nu måste jag skynda lite så jag hinner iväg till min lektion. Puzz kompizar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0