Fina vänner/Sommarlängtan

Är fortfarande sjuk, men har världens finaste vänner som muntrar upp mig! Ulrika kom över med tidning och choklad tidigare idag och Ellen kom hit lite senare med en apelsin och matteboken. Skulle hjälpa henne med några tal och det gick förvånansvärt bra, för det mesta brukar det sluta med en massa skratt och prat, men vi var flitiga och jobbade på. Vi bestämde också att imorgon ska vår nyttiga period börja. Inget godis eller småätande för min del. Och den här gången ska jag verkligen försöka, förra gången höll det i en vecka....så måste slå det den här gången, rejält!

Imorgon börjar skolan igen och jag känner mig lagom taggad med min förkylning....får se om jag orkar dra mig till skolan imorgon. Annars blir det hemmaplugg och om jag känner mig friskare till kvällen ska jag åka till Sofia och spela in ett reportage tillsammans med några andra fina människor. Kan lova er att det kommer upp någon bild och länken till reportaget om jag känner mig frisk och åker dit!

Dessutom längtar jag ihjäl mig efter sommaren. Vill ha sol och värme nuuuu! Kanske ska iväg med Ellen på påsklovet, men det är inte alls bestämt. Vore så himla skönt att få komma bort från Sverige (som aldrig vill komma med vårvärmen?!) och få lite färg, känna sig lite brunare än alla andra, för en gångs skull, haha! Det är alltid jag som är blekast på sommaren, även om jag nyss kommit hem från utlandssemester så är iprincip alla andra brunare än mig. Lagom roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0