Kanelbullensdag

Dagen till ära köpte Emil och Calle ett 10-pack bullar och åt upp dem. Själv smakade jag en liten bit, medan de höll på att spy, haha. Hade dessutom med mig en låda oreocupcakes idag och oj vad populär jag blev, skämtåsido. Kul att folk tyckte att de var goda i alla fall.

Franskaprovet gick förvånansvärt bra med tanke på att jag hade missat helt att vi skulle ha prov idag. Hoppas på det bästa!

Har haft lite vardagslyx idag, gick nämligen på spa och fick brynen plockade (för typ första gången ever, vet inte varför jag inte gör det oftare, men det ska det bli ändring på!) massage och ansiktsbehandlingar.

Nu ska jag trycka in svenskors i huvudet och dricka te. Imorgon ska jag och Annika inhandla allt till vårt princessfika som vi ska ha den 14:e. Vi är skjukt taggade, frågan är bara om alla andra också är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0