Till Ellen

Bilder på mig och Ellen

Om du ser det här Ellen så vill jag bara säga att jag saknar dig, ganska mycket dessutom. Tänkte tillbaka på våra minnen. T.ex. vår vistelse till Ullared (hur bissart var inte det? Haha, alltså du och jag och våra crazy ideer), förra sportlovet uppe i Sälen (när vi satt och åt och vi kom in på Andreas Wijk och min pappa skämtade och sa att han skulle maila honom) och kvällen då vi försökte oss på sushi (inte heeeeelt färdigkokt ris va? Haha!).
Inser hur mycket jag verkligen saknar dig nu när du bor på andra sidan jorden. Känns så stört att du verkligen b o r i USA nu, och att du inte kommer hem förrän nästa sommar... Du är en viktig vän för mig, glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh älskade vän, gud va fiiint! Jag saknar dig så in i bomben och det skär i mig att inte ha dig här. Jag längtar tills vi kan skapa nya minnen tillsammans, du är världens finaste vän och jag har svårt att klara mig utan dig. Snart hade Ellen och Johanna perioden börjat :') önskar att jag var hemma... <3

2012-10-07 @ 22:57:37
URL: http://www.journeybyellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0