Fullt upp

Just nu har jag fullt upp, därav den otroligt dåliga uppdateringen....
Skolan har i princip tagit över mitt liv och statsbibliotekets "pluggrum" har blivit som ett andra hem, haha. Som grädde på moset är min kalender inbokad med saker att göra (utanför skolan) dessa dagar. I morgon kommer Viktoria hit från Skåne vid niotiden på kvällen och Mathilda kommer med ett tåg från Göteborg bara någon timme innan. Har saknat dem som bara den sen vi sågs senast i somras. Är taggad till tusen och är säker på att den här helgen med mina fina kommer bli grym! Dock lite synd att jag har både på mer än 80 sidor matte på måndag och historieprov på onsdagen, men det ska jag fixa på något sett!

Igår kom mamma hem från sin jobbresa och i hennes väska fanns bland annat det här + en massa tuggummin, ett IPhoneskal och en t-shirt. Blev förvånad när mamma sa att det var min lillebror som hade valt alla nagellack samt skalet, gulliiiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0