Höst, men jag vill ha vinter och julfeeling

Har problem med att ladda upp bilder på blogg.se, otroligt irriterande. Tänkte mest säga att jag lever. Är helt sinnesjsukt strött trots att jag sovit i tre timmar efter skolan idag. Slutade tidigt, men satt kvar i skolan och kompletterade en massa kemi och fysikuppgifter. 
Jag har förresten:
- fått värsta höstkänslan, dock längtar jag till vintern och jultiderna. När det luktar kanel och man myser konstant. 
- bokat till för ansiktsbehandling, äntligen.
- inte bestämt mig för vad jag ska göra med mitt hår. Klippa kort? Färga mörkare? Slinga?
- skrivit in i kalendern att jag och Ulrika ska "nattbaka" på fredag, eftersom vi ska bruncha på lördag. Eller jag ska rättare sagt baka och hon ska hjälpa mig med en PT-upg. Samarbete på hög nivå (skämtåsido.)
- beslutångest över om jag ska köpa svarta eller silvriga Dr Martens, lutar mot svarta eftersom det verkligen passar till a l l t.
- kommit på att jag överkonsumerar te. Har dock inte kommit fram till om det är pssitivt eller negativt, haha.
- inte lyssnat på Mumford and sons nya skiva så mycket. Har hört att den ska vara grym! 
 
Nu ligger jag i sängen och halvsover, kollar Grey's och räknar ner tills de nya avsnitten kommer. Snacka om att jag är taggad! Till er som inte ser på Grey's: BÖRJA KOLLA. Varning för att man fastnar och inte kan slita sig från datorn. Dessutom är Patrick Dempsey lagom snygg. Laaaaagom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0